Friday, September 18, 2009

Title : Self potrait

 

Masa perasmian ramainya datang semua ni asing bagi saya,
bila wartawan interview berterabur saya memberikan penerangan. 
Masa tu rasa kecil sangat dalam lautan manusia, kadang2 tu menyorok
kat celah2 org lain..tapi tak berkesan sebab sudah diperkenalkan masa pelancaran,
org asyik bertanya macam2 soalan. Abg mark, Abg sham e lin dan elizebeth ( BWM )
paling banyak membantu. 
Collector art work ni Pn Seri Erina, ( sangat baik dan menyokong saya ) lama
dah tak jumpa dia. Harap dia masih sihat dan gembira. Macam mana kenal dia ?
Masa kami sama-sama terlibat dlm program 'Art for Health' di Hospital Selayang anjuran
Tab Creatif dan British Council.
Projek tu banyak menyedarkan saya ttg banyak kekurangan saya dalam hidup
dan erti syukur atas kurnian yg di beri.